I made this widget at MyFlashFetish.com.

miércoles, 23 de febrero de 2011

La meua Infantesa


Em diuen Yeray, tinc 12 anys i estic recordant el que vaig fer en infantil. La meua mestra era Feli.
Quant vaig entrar a l'escola anava molt content i no plorava.

Pel mati no tenia moltes ganes d'anar a l'escola però una vegada a lli m'ho passava molt bé.
Quan els treball féiem un poc de tot: Pintàvem, dibuixàvem, llegíem i féiem el deure.
A l'hora de esmorzar fins que no ens ho menja-em no ens deixava eixir al pati.

Racons en teníem uns quants: Estava el Racó de la Biblioteca, el de Pensa, el de Joguets i el de Pintar.
Totes les vesprades féiem una assemblea. Ens posàvem en forma de cercle asseguts damunt d'una estora i Feli ens preguntava que havíem dinat. I cadascú anava responent:
-Jo macarrons...
-Jo, espaguetis.
Javier era el meu millor amic i era amb qui més jugava.

El que mes m'agradava eren les excursions per que m'ho passava molt be.
Totes les festes que celebràvem eren divertides però quan més be m'ho vaig passar era quan anava vestit de pastoret i cantavèm nadalenques a les mares que venien a escola.


No hay comentarios:

Publicar un comentario